Cindys house

Tjoooosan!!!

Idag så hade vi prov i marinbiologi. Och det gick nog bra... jag vet inte. Men det kändes som jag kunde alla frågor.

Efter skolan så cycklade vi till Cindy... eller vi köpte först en present åt Bea och sen cycklade vi till Cindy. Det var lååååååångt!!!
 Vi lagade tacos och bakade Amerikanska Cookies. Dom blev väldigt stora, men goda. Så detta åt vi framför idol och Shrek 2.

Fick även träffa Cindys bror. Cindy har sagt att han var lik Jacob Black. Men det tycker inte jag. Han var mer lik Seth Clearwater. Han var ialafall snäll. Men sa inte så mycket.

En programledare frågar en massa dagisbrn om hur de tror att det kommer att se ut i framtiden. De flästa svarade att det skulle finnas tidsmaskiner och sånt. Men detr var en flicka som hade mycket bättre fantasi:

Programledare: Vad tror du kommer att hända i framtiden?
Flickan: Man kommer nog att bygga sina egna hus. I skinn. Och då när det blir vinter så flyttar man huset och byggar upp det igen på ett varmare ställe.
Programledare: Tror du att husen kommer att vara i skinn?
Flickan: Ja, och det kommer nog att finnas pennor. Bruna och tråkiga färger.
Programledare: Pennor?
Flickan: Ja, och så kommer nog allt att vara gratis. 
Programledaren: Varför då?
Flickan: För att alla affärer kommer att dö ut. Och då tar man de mediciner och sånt som finns kvar.
Programledre: Kommer det att vara dåligt i framtiden?
Flickan: Nej. Det är väll bra att det finns gratis saker.

Kommentarer
Postat av: Frida

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! jag vill träffa den där brodern då!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>:

seth<3

2009-12-05 @ 13:01:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0