Dagen innan jul!

Idag är det snart JUL!!! Imorgon! Helt otroligt vad det gått fort!

Iallafall. Jag har inte gjort så mycket idag. Skrivit lite rimm på paketen och tittat på planet earthanimal planet.

Det blev gröt idag till middag. Och Olivia fick mandeln. Hon sa inte vad hon öndskade sig men hon smsade de till Alice. Och jag såg vad hon skrev... Hehe busiga jag!

Vi tittade på pappas årliga bildspen ifrån sommaren. Detta för att farmor skulle få se vad vi hade gjort. Så en halvtinne gick åt åt det.

Singo ä helt galen! Han älskar julen! Han ligger vid granen och tittar på paketen som ligger under. Och när han ska ut i snön så är han helt galen och hoppar runt, rullar sig i snön och stoppar nosen rakt ner i snön. Det är jätte kul att se.

På tala om att se. Så är det väldigt kul att titta på när grannpojkarna åker pulka och snowbord ner för berget utanför oss. De ramlar hela tiden och det är en jätte brant brant som de åker ner för också. Haha ser väldigt kul men farligt ut.

Nu ska jag hänga upp min julstrumpa framför spisen så att "Tomten" kan lämna lite paket till mej...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0