GOD JUL!!!

God jul på er alla snälla och underbara läsare!

Här kommer lite bilder ifrån familjen Nilssons jul!
Enjoy:



RIKTIG JUL!! Med snö och ALLT. Och rosorna blommar fortfarande. Mycker fint



Jag och Olivia... Sitter och väntar på att julen ska "börja"



Olivia och Mamma är mycket julfina, eller hur???

Dax för fika som jag bakat, och självklart Kalle anka samtidigt!

Jörgen, pappa, Olivia, Farmor och mamma! Min kära familj!

Olivia fick dela ut julklapparna iår. Och hon var väldigt "duktig" på att läsa rimmen...

Här här vi den!!! GRANEN!



Äntligen fick Singo sin julklapp... Han har suttit framför granen och tittat på sitt röda paket. Han fick grisöron, hans favorit hund "godis". Han blev så glad att han vifftade bort en julkula ifrån granen med svansen och den flög iväg och gick sönder i tusen bitar! Oj vad förvånad han blev haha! 



Här har vi mina julklappar, boken ska jag byta ut eftersom jag redan har den och har läst den. We Sing är SKIT KUL! om du kommer hit så ska vi spela de! Hälften av julklapparna ligger typ bakom högtalarna, så de syns inte i bilden. Men det mästa var målarsaker.



Mamma och Pappa sjunger We sing! Mamma är helt galen i spelet! Mycket mycket roligt att titta på!!!

God jul på er alla! Tack för att ni läser min blogg ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0