GOTT NYTT ÅR!!!

Hej hopp och GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!

Jag har inte bloggat varken igår eller i förrgår. Men jag har varit hos Lina.

I förrgår så träffade vi Frida och Mika på kungsbacka bowling och bowlade. Jag gjorde en strike!!! Frida vann och Lina kom 2:a och Jag kom 3:a och Mika kom sist.

Sedan gick vi till Elektronen men där va det inga så vi gick till kungsmässan och tittade på när Frida åt sushi. jag blev sugen och beställde hem 8 bitar. 1 lax, 2 räkor, 1 krabba, och resten Maki. Jag åt med stirrande ögon på mej av Linas familj. De fick även smaka lite bitar av mej.

Vi tittade på Moonlight och sedan låg vi och läste. Jag läser första delen i True Blood. Det finns 8 st. Den första heter Dead until Dark.  Lina läser Så länge vi åda andas, den sista boken i Twilight saga.

Och igår så kom mamma och pappa och fikade hos Lina. Och sedan hämtade vi Olivia som var hos Johanna, och sedan gavs det av till Freeport. Där köpte Olivia jacka och jag köpte lite kläder på mellandagsrean på MQ. en tröja och en skarf.

Här kommer allt som jag köpte på mellandagsrean:

Kudde köpt på Hemma.

Tröjor köpt på H&M

Tröjor på Monki

Skor köpt på Bianco


Jag hoppas ni har haft ett mycket bra 2009 och kommer att få ett bra 2010!

Jag hade ett nyårs löfte. Det var att läsa 20 böcker till nyår. Och jag medelar med glädje att jag har läst 29 böcker iår!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

tjugonio böcker! det trodde jag faktiskt inte. speciellt där runt min födelsedag då du inte ens hade läst tio stycken...

2009-12-31 @ 17:16:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0