Grön och röd gelégojs och sista vanliga skoldagen!

Hej hopp alla läsare!

Idag var det den sista skoldagen för iår! Lite konstigt att vi har gått i en hel termin tillsammans i den nya klassen. Jag kommer ju fortfarande ihåg första skoldagen som om det var igår!

Min skoldag började 9:45 med marinbiologi och sedan var det dax för fysik. Och eftersom jag redan hade gjort det som vi gjorde så satt jag och läste Twilight istället. Det var iallafall okej för Rickard med plåstret på näsan.

Sedan var det lunch. Och det serverades gröt i Brattebergs matsal. Det var ju som vanligt inte det godaste som finns men jag tryckte in mej lite iallafall.

Sedan var det biologi och då tittade vi på film och gick igenom vad vi skulle ha på provet efter lovet.

Och sedan var det dax för tyska och då fick vi som vanligt torsdagsfika och dessutom så skulle vi redovisa om en låt. Det gick kanske sådär men det blir säkert ett G. Nicole bjöd på någon gelégojs och någon sorts öl som var gjort på malt eller vad det nu hette, fast det var inte alcohol i då. Jag tyckte personligen att det inet var så gott. Men eftersom jag är snäll så åt jag upp mitt, men jag drack inte upp min "öl" eftersom den smakade konstigt, så Nicole fick min och jag tog te istället!

Såhär såg det ut:


Här är den tycka "ölen" som vi fick smaka på.



Grön gojggelé sak, som smakade konstigt och var geléig.



Röd gojs som var geléig och smakade konstigt.

Så bra dag hade jag det!

+ att jag åkte med 10 personer in till Gbg och köpte julklappar. Men jag hittade inget. Som tur är så ska jag ju inte på lördag. Det var vi som var där:

  • Jag
  • Josefin
  • Matilda
  • Emilia
  • Majken
  • Nicole
  • Sofia
  • Frida
  • Julia
  • Linn

IMORGON ÄR DET JULLOV OCH JULBORD PÅ NIMBUS!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig gelegojs.. ;)

2009-12-18 @ 07:36:23
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0