Julklappar är inpackade i tomte papper

Morsnignkorsning!

Tack Frida för att du la upp julkalendern igår. Jag hann som sagt inte det.

Jag vaknade hos Josefin igår k. 8:46 av 2 saker, föst var det av att hennes lillebror Hobbe skrek på sin mamma hela tiden och sen av att det var typ slut med luft i min madrass. Så jag låg mycket lägre ner än de andra.

Tydligen hade jag även pratat i sömnen. Men vad jag hade sagt minns de inte. Så de skojar nog bara med mej...

Jag åkte in till GBG med blå express, Josefin, Bea, Cindy och Josefins kompis som jag tror heter Linnéa, åkte med bussen. När vi kom fram gick jag och Cindy iväg ifrån de andra och sedan skulle hon gå och hämta sin kompis och åka vidare till frölunda torg så jag blev lämnad ensam. Frida kom ju senare och vi gick runt och hon hjälpte mej att köpa julklappar till ALLA! Och det hann jag!!! Helt AMAZING! Frida vet vad hon ska få av mej och jag vet vad jag sk få av henne men så brukar det ju vara...

Vi fikade på Tugg, jag tog en bärpaj och en cappuccino Frida tog en kladdkaka och en chai latte. Sedan skilldes vi åt och åkte åt olika håll. Jag mot Öckerö och hon mot Fjärås.

När jag kom över med färjan så såg jag att bussen inte gick förrän om 45 min. Så jag gick in till pizzerian och väntade.

Jag fick gå med min tunga väska till Dahls och där väntade de med mat, Lamm och popatisgrattäng. Mumsigt.


Idag så har jag bara packat in julklappar och duschat + att jag spelat lite mariokart mot pappa och Olivia. De sitter och spelar för fullt nu.. Tror jag ska ta och baka lite julgodis. Hoppas det inte blir brännt.



Kommentarer
Postat av: Frida

Baka till mig med!

Och glöm inte att ringa Lina.

2009-12-20 @ 16:59:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0