Veckans Babe (v. 50)

Hej hopp. Jag har inte skrivit ett "rikitgt" inlägg på länge. Men jag har ine hunnit. Vilket jag inte hinner idag heller. Så här kommer bara veckans babe!!!!

CAM GIGANDET!!!

(fråga mej inte hur man uttalar det)

Namn:
Cam Joslin Gigandet
Ålder: 27 (16 augusti 1982)
Född: Tacoma i USA
Känd som: James i Twilight, Mark Hardigan i The Unborn, Kevin Volchok i The O.C., Mick i Who's Your Caddy?och Ryan McCarthy i Never back down
Kommande: Jack i Burlesque (en film med Christina Aguilera och Cher), Stephen i The Roommate, Hicks i Priest, Micha i Easy A
Kul fakta: Han gillar basket, golf, åka skidor och surfa och han har vunnit 2 priser i bästa fight scen.



Cam Gigandet ♥ 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0