Catfly

Tjooo bloggläsare!

Josefin fick äran att vara insperationen för dagens rubrik. Hon målade en katt fågel. Den var väldigt fin (se bild).

Jag kommer att skicka svar via mail. Men jag kommer kanske inte svara på allt. Då vissa saker är lite onödigt att lägga ner tid på och svara.

Till något roligare.... om man tycker skolan är rolig. Men det tycker jag ibland.
Jag fick G på Matte provet... ja... jag är nöjd eftersom provet var jätte svårt och jag trodde att jag skulle få IG. Till och med läraren sa att det var ett mycket svårt prov. Lite elakt att göra ett sånt prov då tycker jag. 
 
Vi fick även tillbaka vattenliv arbetet. Många blev underkända och jag fick bara G trotts att jag lagt ner mycket tid på arbetet. Men ALLA hade missförstått uppgiften. Tycker denna läraren ska ta och förklara uppgiften lite mer nogrann nästa gång. Men jag ska compa med att skriva det som jag missat. Alla var rätt så sura pga detta! 

Men efter skolan så cycklade tyskabarnen hem till mej och bakade tyska kringlor. Dom ser mycket inbjudande ut... MEN får inte smaka förrän imorgon. Och nu är jag hungrig för mamma är långsam med att laga maten. 

Jag lånade en bok idag på biblioteket. Man ska läsa en bok av en författare som har vunnit nobelpriset och jag valde Imre Kertész - Mannen utan Öde. Den handlar om 2:a världskriget... tycker att allt har handlat om det de senaste veckorna. 

Denna texten blev lite tråkig men jag kan göra den fin genom att skriva att IMORGON GÄLLER DET BITCHES!!!  



Kattfågeln eller Kattflugan välj själv....


Kommentarer
Postat av: Frida

jag kanske får några då? :D:D:D:D

2009-11-18 @ 21:59:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0