Soliga dagen

Hej hej!

Andra inlägget på min vackra blogg *hosthost*. 
Johanna Kommenterade först!!!! GRATTIS!! 


Idag var inte en rolig dag... Det spöregnar och är kallt här på Öckerö. Men jag cycklade ialafall för skolan är ju det roligaste som finns! Jag kom i tid! Men var blöt, väldigt blöt. Jag är fortfarande inte torr. 

 Jag blev ialafall glad när jag kom på att jag slutade tidigt idag! 14:40. (jag använder ganska många "!").
På samhällskunskapen så ska vi skriva om... jag vet inte vad vi ska skriva om egentligen... men vi skulle välja ett land. Så jag och Johanna och Cindy valde Colombia, eftersom Cindy är ifrån detta vackra land (vet inte om det är vackert men det är det säkert). Jag fick dessutom reda på IDAG att hon är adopterad! Jag tycker att jag är väääääldigt snabb på att ta reda på saker...

Ha en bra dag i SOLEN

Embla  


Kommentarer
Postat av: Momma Hanne

Ser superbra ut och JAG kommer att följa denna bloggen supernoga :-)

2009-11-02 @ 16:41:30
Postat av: Lina Mattsson

Jag kommer också följa den! :D <3

2009-11-02 @ 19:19:06
Postat av: Frida

haha, min mamma vet inte vad min blogg heter :D

mohahaha. jag är hungrig. kan du inte laga lite mat till mig? och ge mig förkylningspiller.

2009-11-04 @ 16:40:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0