Farmor 80 år!!! (och farsdag)

Idag är det fars dag, pappa fick en disktrasa som det stog "Pappa, INGEN diskar som du". Jag tyckte den var lite rolig så jag gav den till min fader.
 Men inte nog med att det är farsdag det är en ännu viktigare och speciel dag... FARMOR 80 ÅR!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!
Hon fick en caffe burk av mej, en röd som det stod "I ♥ Coffe". Vi träffade en liten del av min släckt, (vet dock inte vilka alla var eller hur dom var släckt med mej) vissa viste jag inte äns att jag hade. Jag blev väldigt förtjust i en utav dom, han var väldigt snäll och var som en farbror ska vara (jag har en farbror men inte en sån). Rolig, visste ALLT, prata mycket och bra lyssnare... Men det var många härliga personligheter som kom på festen. De flästa var gammla. 
 
Jag kom inte till utställningen (Twilight bilden) på Skärholmen. Blev lite deppig för det. MEN det är inget som Twilight filmen kan muntra upp. Satt och tittade på den med en kopp cappuchino i handen och en kanelbulle i andra.



Här är jag och farmor när jag var liten (jag tror jag var 7 år)

Nu ska jag titta lite på TV och sen gå och lägga mej. Ha det bra puss och kram till alla läsare ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0