Ishockey för amatörer

Hej allihopa :)

Idag var det tyska och självklart fattade jag ingenting! Sedan bar det av till ishallen igen där en ny utmaning väntade. Hockey!

Vi fick dela upp oss i 2 grupper, Hårdingar (för de som ville spela "hårt" asså tacklas och sånt) och Mjukisar (för amatörer som jag).

Det var en liiiiiite skillnad mellan dessa två. Vi mjukisar åkte lååångsamt fram till pucken och nä vi var framme allihopa så slog alla på den på samma gång och alla ramla. Ungeför så bra var vi! Självklart var det en som var mycket bättre än alla andra i mjukisarna, Maria. Så hon fick vara nästintill ensam, det var 4 mot 2. Hehe och jag kan säga er en sak... det hjälpte inte... Marias lag vann hela tiden.

Jag har filmat men jag behöver en lektion på hur man lägger upp en film igen, för jag kommer inte ihåg när Frida visade. Jag kommer dock ihåg hur man lägger upp en länk så jag kan ju göra det och så får ni gå in och titta själva... Eller så lägger jag upp det senare. Vad tycker ni?


Hahahahahaha alla ser lite muppade ut men skit samma.


Albin, Matilda, Emilia, Linnéa och Nicole!


Grattis Jamie Bower (förra veckans babe)!!! Jag missade helt hans födelsedag som var i söndags!!! GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0