"Majsmonstret Ebbster"

Hejhopp alla snälla människor!

Idag hade jag sovmorgon... igen, till 9:45.
 Jag kom inte sent till skolan denna gången heller. Hade Vattenliv första timmen och där såg vi på en film. Den blåplaneten. Hon som pratade var hon som hade mitt i naturen förut. Visst är jag bra som kommer ihåg det?!
 Johanna var sjuk idag också... saknade henne. Hon kommer att vara sjuk imorgon också. Så Cindy får helt enkelt vara själv på SO:n. Eftersom jag åker till STOCKHOLM!!! WIHI!!!
 
(Browniesen blev inte så goda förresten) MEN vi har Ben and Jerrys hemma! muuuummmmmssss!

Här är något roligt som hände på biologin idag. Vi pratade om Genetik.

Anna (Biologi lärare): Hästar och Åsnor kan inte para sig med varandra.
Johan: Men... Hur gör dom då??
Alla: HAHAHAHAHHAAH!!!

Jag har bytt cyckel med mamma, eftersom min cyckel är liten och ful. Dessutom har mamma en DAM cyckel som är mycket bekvämare att cyckla med...

→Embla←


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej! Saknar dig också!! Sitter just nu och kollar på kvarteret skatan och varje gång jag skrattar får jag ett host anfall... Haha, kanske inte så bra att kolla på komedi, men det är ju kul, fast jobbigt,, Hoppas att det blir kul i Stockholm!! Kraam

2009-11-06 @ 12:04:10
URL: http://carlssonjohanna.wblogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0