"Och så ramlar trädet ner och ligger där och sprattlar med benen"

Haha Asså Lappen! Du är ju knasig... Idag var det inte prat om kaniner ialafall. Utan denna gången var det om sälar och träd som sprattlar med benen.


(Ja glömde att skriva detta igår)

Bea och Josefin är VARULVAR! De sover dåligt när det är fullmåne... hm... skumt eller hur... Bea sa att hon trodde att det berode på att hon har mycket vatten i kroppen. Och månen påverkar ju havet... kanske är det så... eller också så är de varulvar... ja... de måste vara det.

(Nu till dagens händelser)

JAG KOM I TID TILL SKOLAN!! WOHO!! Där fick du mamma! mohahah! Hade såklart sovmorgon idag också. Började 10:30. Klassråd - Matte - Mat (soppa för en gång skull) - vattenliv - naturkunskap

Vi fick tillbaka Naturkunskaps provet. Jag fick MVG! Jippi! Och jag fattar ju inte hans lektioner men det hindrar inte mej! 38½ av 41 lite stolt är jag allt.



Bea och Johanna sitter med Vattenlivboken (Havet) och fryser... inomhus... i värmen

→Embla←


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag sitter med mössa och vantar nu, det är jättekallt hemma :C



Och Embla kolla min blogg:



http://beatricebanck.blogg.se/

2009-11-04 @ 18:43:58
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och jag ligger och har feber :( :(

2009-11-05 @ 11:14:55
URL: http://www.carlssonjohanna.wblogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0