Sjukling vid tangentbordet

Hej alla!

Sorry för att jag inte har skrivit här. Men jag är sjuk.

Det började i onsdagskväll då jag kände att det brännde i halsen och jag hade ont i hela kroppen och inte nog med det så hade jag ont i ögonen. Så jag gick och la mej tidigt. I sängen inne i själva huset för mamma och pappa ville ha koll på mej om det var svinis som hade tagit mej.
 Dagen efter så hade jag alla symptom men värre denna gången. MEN jag tror inte det är svinis. Snarare Halsfluss eller nåt.
 Men nu så har jag bara ont i halsen. Eller det är inte bara bara för det gör jätte ont. Jag kan inte prata för det gör så ont. Och äta går inte äns att tänka på. Så jag komemr antagligen gå ner en massa kilo nu. Och jag lovar... det är inget jag behöver göra för tillfället.

Nu har mamma kommit hem och pappa visar sina glasögonprover och hon skrattar. Men jag tycker att han ser mycket stilig ut. Hehe. Jag tycker han ska ta ett par som är mörkblåa och har tjockare bågar. Ett par ser ut som labbglasögon FY! TA INTE DOM!! 

Nu ska jag försöka få i mej lite mat. AJ!


Kommentarer
Postat av: Frida

har du inte vaccinerat dig?

2009-11-27 @ 22:36:50
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Ska du ta den med skolan? Det är ju jätteläskigt!!! Skulle aldrig våga. Min mamma måste vara med <:

2009-11-28 @ 18:45:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

SV = svar ;D

2009-11-28 @ 18:45:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0