Stockholm here I come!!!

Hallå allihopa!

Idag fick jag gå tidigt från skolan närmare bestämmt kl. 12:20!
Då cycklade jag raka vägen hem och packade min västa och så var det av till Stockholm med Mamma (födelsedags "barnet"), Pappa och min lilla lillasyster Olivia. Singo lämnade vi hemma. Dahls får ta hand om honom i helgen.

I skolan fick vi Äpplesmulpaj av Petra (svenska läraren) för att det är Gustav Adolf dag (han dog idag och tydligen firar man han död).

Jag tittade på Twilight extramaterial (den som är över 3 timmar lång) i bilen! WOHO!! Den var BRA! Nej BÄST! Fick lära mej en massa saker. Som att det är inte det lättaste att göra en film...

Maria mumsar på äpplepaj                  Full fart till Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var synd att du inte gjorde nutidskrysset idag, du hade garanterat kunnat minst en av frågorna :)

2009-11-06 @ 20:20:55
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Frida

Jomen det är ASlätt att göra film...

Visste du inte det? ><

2009-11-07 @ 11:58:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0