Volleyboll inte min grej...

Hej hopp gummi "piiiiiiipp"!

Hahah OME vad jag skrattade när jag såg Fridas kommentar i mitt förra inlägg. Väldigt kul det där hahahah. Men tyvärr så hände inte en sån rolig sak.

Men jag som till 7 och då hade jag vaknat av att pappa ringde ut till mitt lilla skjul och sa att jag skulle upp (han försov sig, det gjorde inte jag jag tänkte att jag skulle gå upp på nästa snoze... och nästa snoze.... och nästa snoze... okej du fattar nog vinkeln). Jag drog på mej min morgonrock och gick ut i regnet. Där väntade litesminkning och gympakläder på mej och bara ville bli använda. Tyvärr hann jag inte äta frukost så jag tog med mej en macka som jag åt senare under dagen. Jag har nu bara 23 min på mej innan bussen åkte iväg.

Men jag hann. Och träffade klasskompisarna på buss 290. MOT GBG och sen byte till en buss till Frölunda torg och sedan ett till byte till någon annan stans. Nödvändigt att gå upp kl 7 på va?

När vi väl va framme delades vi in i lag. Jag kom med i Gråsej! WOHO! Vi hade 2 Filip, 2 Josefin och 1 Embla och 1 Emelie (tror jag hon hette). Det blev inte så lätt att komunicera. Men jag tyckte ändå vi hade ett ganska okej lag. Några sandslott blev det tyvärr inte... Förresten suger jag på att surva, fick över 4 av ca 50 survar eller nåt! Weeeeiii! Aplåder!!!

Sen efter en... host... förlust eller nåt så åkte jag, Josefin och Bea och skulle hälsa på hos Josefins kompisar på Polhelm (hur stavas de?). Men vi träffade bara Johnatan (Jag vet inte hur han stavas heller haha bäst på svenska eller vadå?). Han är mycket snäll förresten, och söt. Bea och jag åt Sushi medans Johnatan och Josefin titta på. Jag tycker inte om när någon tittar på när jag äter så det var inte så bekvämt. 

Nu blev det ett långt inlägg idag igen... Jaja hoppas ni inte blir för uttråkade över att läsa detta. (Ps. Beas lag vann Ds.) 

Ha det bra bye bye ♥  

Kommentarer
Postat av: Frida

Jonathan?

Jag är van vid din supergrymma svenska. Den är fin

2009-11-11 @ 21:21:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: johanna carlsson

Hahah,, jag diggar dina rubriker!!

2009-11-12 @ 16:49:31
URL: http://carlssonjohanna.wblogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0