Zombie Embla

Hej hopp!

Idag har jag varit väldigt flanig och mycket trött speciellt sista lektionen som var matte. Då höll jag på att somna. Har nyss ätit och vet inte vad som kommer att hända i helgen förutom att jag inte kommer att lämna denna ön på HELA helgen. Förutom på Söndag då förståss då jag ska de New Moon för andra gången.

Här är en väldigt rolig fråga som stod på nutidstipset:

Filmen New Moon har premiär i Sverige. Filmen baserad på en bokserie om Bella och Edward skriven av Stephenie Meyer. Vad är det som är så specielt med Edward?

1: Han är en kvinna       
x: Han är en vampyr
2: Han är en förklädd gud

Tror ni jag skratta eller?!

Hahahhhaha. Man är ju helt blåst om man svarar 1. hahahahahahha

Annars hängde jag inte så mycket med på lektionerna. Jag satt och proppa i mej dextro istället. Och en och annan chocklad bit som belv över från igår. Självklart så bjöd jag, jag är ju alltid så snäll *blinkblink*

Jag vill lära mej att skriva skrivstil fort och snyggt. Det är ju så fint. Men jag vill lära mej den nya skrivstilen också, vi fick ju bara lära oss den gammla.... Lite dålig stil där tycker jag.... hahahaha det blev ju lite kul.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vi hade inte ens nutidskryss idag??

2009-11-20 @ 21:04:04
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Gissa vad som visas på min tv just nu?? TWILIGHT!!

2009-11-20 @ 22:04:11
URL: http://beatricebanck.blogg.se/
Postat av: Frida

men du får inte skriva på skrivstil. då komemr jag inte fatta nåt.



EDWARD ÄR EN KVINNA! har ingen fattat det än? o:

2009-11-21 @ 12:51:34
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0