Embla goes HUMLEMAN!

Ja, varför skriver jag så konstiga rubriker???

Men denna gången har jag en bra anledning, och här kommer den:

Kl. 2:36 i natt vaknade jag av att det surrade bak i nacken på mej. Jag blev irriterad och föste undan det irriterande ljudets källa. Då kännde jag att det var en HUMLA!!! Den brände mej och jag fick jätte ont! Jag tog ett sprejlock och ett papper och släppte ut humlan utanför ytterdörren. Sedan sprang jag raka vägen till handfatet och skölde fingret under kallt vatten. En liten röd prick syntes efter ett tag på vänster ringfinger.
 Jag vågade inte gå ut till mitt rum igen (mitt rum är nämligen ute i trädgården i en friggebod) för jag trodde att humlan kanske var arg på mej och vill bränna mej igen. Så jag la mej i soffan med 2 filtar och försökte somna med ett brännande finger.

Spiderman blev biten av en spindel och blev en superhjälte. Nu kommer jag att bli HUMLEMAN!!! Det låter väll logiskt?

När jag kom hem ifrån skolan idag så satt den nedrans humlan kvar på trappan och stirra på mej! Så jag tog en bild på min skapare:


Kommentarer
Postat av: Frida

HAhaha. "skapare". kollat lite väl mycket på vampyrserier embla? (;

2010-04-30 @ 21:51:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0