Flöjtkvinnan på Brunnsparken flyger till Rumänien

Igår så hade jag och Cindy lite tråkigt så vi målade porträttbilder av varandra utan att titta på pappret. Själv tycker jag att Cindys porträtt av mej var snyggast. Jag prickade ju inget rätt... Vad tycker ni?

  

Jag som målat av Cindy     

  

Cindy som målat av mej

Mycket fina konstverk. Men nu till rubriken:

Jag läste i tidningen idag att polisen ska skicka tillbaka en massa tiggare som finns i GBG till deras hemland. De hade bla. skickat hem hon där kvinnan som sitter och blåser i sin vita flöjt på brunnsparken och tigger pengar. Hon har skickats till Rumänien. Så henne kommer vi troligtvis inte att se mer av. Vad tycker ni om detta? Kommer ni att sakna henne eller kommer ni att jubla och hoppas att det kommer bättre musiker som ersättare?

Kommentarer
Postat av: Yoo-C

Kan inget mer än att skratta!! HaHa vilken grym matte lektion vi hade & jag undrar om inte vi kan ta över den där tigge-kvinnans plats nu när hon är hemskickad (X

2010-04-15 @ 20:29:56

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0