GRATTIS JANETTE!!!

GRATTIG JANETTE!!!

Janette är en mycket rolig och trevlig person. Hon har det roligaste skrattet i världen (och det högsta). Hon är sig själv hela tiden och man har alltid roligt när man är med henne. Första gången jag träffade henne så tänkte jag OJ vilken rolig person, hade man bara hört henne prata så hade man inte fattat att hon var vuxen. Jätte cool brud som alltid är välkommen hit till oss på Öckerö. GRATTIS!!!



Grattis ännu en gång!

(bild tagen ifrån Facebook ifrån hennes profil)




Kommentarer
Postat av: Janette

Tokfia!!!!!!!!!!! Tack för allt fint du skrivit om mig i din blogg!!!... Fast jag är ju egentligen 100000 ggr roligare i verkligheten!!..;o)



Kramis NättanPlättan!!

2010-04-22 @ 00:01:20

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0