Jobb, jobb, jobb, TWLIGHT, jobb...

Denna veckan så jobbar jag. Vilket kanske framgår i rubriken. Det står även Twilight. Då undrar ni kanske, varför? Och här får ni svaret: Jag gillar Twilight. Hehe!

Nu ska jag gå in på det jag egentligen tänkte skriva. Här kommer de (hehe):

Jag jobbar, och igår fick jag inte det roligatse uppgiften precis. Jag fick kippa, klippa och klippa! Jag drömmde till och med om saxar i natt! Och kramp har jag i tummen. Men idag så fick jag laga och sy segel. Så jag fick sitta ganska mycket vid de stora läskiga symaskinerna.
 Efteråt då skulle jag gå till optikern och kolla synen till övningskör gojset. Hade perfekt syn! WOHO!

Lisebergs VD var på radio i morse. Och han sa att de hade målat om radiobilarna till bla. polisbilar och tjuvbilar. De hade även tagit tillbaka Flygande elefanten, bytt ut till en ny 3D film och bytt ut Ponnykarusellen till en nyare och snyggare.  


Kommentarer
Postat av: Frida

vilken flygande elefant? O: O:

2010-04-08 @ 15:49:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0