MOT SKOGEN & VIDARE!!!

Idag så har jag äntligen sett Toy Story för första gången i mitt liv. Den var i 3D och var jätte rolig. Jag hade ingen aning om vad den handlade om men det fick jag ju veta nu. Vi fick till och med KORVBRÖD utav SF. Detta var snällt så jag tog ett paket.

Så när jag och Frida kom till Kungsbacka så köpte jag en klocka på Ankis affär, det fick bli en röd... Vi åkte vidare till Fjärås och då gick vi ut och grillade med Ella (Fridas syster) i gläntan på lilla slingan. Det var mysigt men vi fick inte tänt grillen först så Tomas (Fridas pappa) fick komma upp med tändvätskan, då fick vi igång den!

Ella "lekte" Gandalf och gick med en pinne framför oss och skulle leda oss tillbaka till huset.


Kommentarer
Postat av: frida

Tycker du att han var tråkigt? Åh, vad ledsamt att höra. Jag tycker mest att han har en störtskön attityd videon igenom. Han verkar liksom så obrydd. Men det är klart, alla uppfattar ju saker och ting olika :)

2010-04-24 @ 18:54:27
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0