Nicht mehr Deutschstunde!

JIPPI!!! Jag har ÄNTLIGEN klarat av det hemskt tråkiga och svåra och jobbiga och hemska (kan hålla på hur länge som hälst...) och fruktansvärda tyska lektionerna! Endlich fertig!!! Nu kan jag fokusera på annat är på Tyska och det är hur skönt som hälst. Jag är verkligen inte bra på tyska och kan nästan intenting. Men jag fick G inte G- inte IG utan G! på Nationella läsförståelsen i tyska. Och är inte det coolt?

Så jag har haft en underbar dag och varit jätte glad hela tiden!

Sedan kom jag hem... och där väntade matte boken på köksbordet. OH NEJ! Tänkte jag då. Jag har ju matte nationella prov på torsdag i matte B. Så det är väll bara att sätta sig och bläddra i djävulen. Men jag tycker ändå inte att detta sänker så mycket av min happy moment av att jag ALDRIG MER kommer att ha tyska!!!



Nice bild haha!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0