SE UPP, ANDFÅDD Ö-BO SPRINGER LÖS!!!

Jaoopp! Jag har sprungit idag. Jag var ute och sprang i en halvtimme ungefär. Det var jobbigt men jag är glad att jag gjorde de. Jag såg nog väldigt rolig ut när jag sprang i slutet, känndes som jag kröp fram till dörren. Men jag överlevde!

Sedan tog jag en lång och skön dusch och lockade håret (med min favorit lock-tång Babyliss icurl). Det blev bra så jag fortsatte med att måla naglarna. Men dom blev inte alls bra.



Plugga har jag inte gjort. Jag skulle egentligen göra det hela helgen. Men igår så var jag lat och satt framför TV:n hela dagen. Idag så har jag inte orkat plugga heller. Jag har 5 nationella prov nästa vecka. Och det är INTE särskillt kul. Att vara sjuk kan man ju glömma. Man får gå till skolan men magsjuka om det nu skulle vara så.

Detta inläggeg blev lite random idag... Känner jag. Men jag är random i helgen så what ever...

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin du är :)

2010-04-30 @ 11:54:55
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0