Dold talang i kornflakespaket



Nu undrar ni säkert vad jag tänker skriva under denna fina Paint bilden. Eller hur???

Idag är nämligen Mbi0912:s sista skoldag!!! Det betyder att om ca. 1 vecka så åker jag och mina klasskamrater iväg med Gunilla i 2 månader. Men vad kan denna fina bilden ha att göra med detta, kanske ni tänker då?
 Det ska jag berätta för er nu... Igår så cycklade jag, Cindy, Matilda och Linn till Sofia och Fridas hus. Där hade vi en mysig "avslutning" i form av marsmallows i ugn och lite korv + en lek som heter kornflakespaket leken.
 Det går ut på att man inte får nudda golvet med något annat än fötterna. Samtidigt så ska man då böja sig ner och ta upp ett kornflakespaket med munnen. Dett låter ju lätt tänker man då. Men nej då! Utmaningen blir svårare och svårare då man efter varje gång kapar av en bit av paketet så det blir kortare och man måste då gå längre ner. Tillslut så finns det bara kvar botten och ingen kant. Detta är den svåraste delen! MEN jag klarade de!!! Så jag kom delad 1:a plats med Cindy, Sofia, Matilda och Emilia.

Om du inte tror att det är svårt så PRÖVA SJÄLV!

Nu så ska jag äta en grape samt att Cindy kommer hit snart, sedan ska det bära av till skolan igen för föräldrarmöte. Vi ska då få mer info om resan.

Ha det bra i skolan och på jobbet så har jag kul med mitt "försommarlov"!


Kommentarer
Postat av: Frida

heheehe, grape...

2010-04-30 @ 21:46:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0