Veckans Babe V.16

JOAKIM NÄTTERQVIST!!!

Kort fakta:

Namn:
Dag Joakim Tedson Nätterqvist
Ålder: 36 (24 oktober 1974)
Född: I Uppsala i Sverige.
Känd som: Spelar Arn Magnusson i Arn: Tempelriddaren. Han har även medverkat i Beck, Sprängaren, Tsatsiki, Häxdansen och Livet i Fagervik. Alla är Svenska filmer.
Kommande: Inget för tillfället...
Kul fakta: Han är sångare i bandet Narcissistisk och hans båda föräldrar är ryttare.



Joakim Nätterqvist ♥

(sorry, men det fanns inte någon bättre bild...)

Kommentarer
Postat av: frida

Vad roligt att höra :)

Och ännu roligare att du säger suddigum. Det gör jag också. Folk brukar skratta åt mig när jag gör det :P



Åh, jag har så många olika. Jag älskar dock mitt knådgummi. Jag har ett sådant här: http://www.zinkvit.se/shop/bild.php?path=products/537693.jpg



Det finns på www.zinkvit.se



När jag ska göra slingor i hår eller ögonfransar så brukar jag bara klippa en bit från ett vanligt, hårt suddigum.



Nu blev det rörigt. Men.

Jag använder Derwents knådgummi. Och mina favoriter bland de hårda sudden är Faber-Castells.

2010-04-19 @ 22:47:57
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0