Dreams are only for the night

Nu ska jag prata om sova. Det heter sleep på engelska och schlaf på tyska... Jag vet inte varför jag skrev det men det var kul!

Man kan inte somna natten efter att man sovit till halv 3 på dagen. Det märkte jag igår. Ett annat tips! Drick inte kaffe uppe på det efter kl. 6 om du ska upp tidigt nästa dag!

Varför skriver jag nu detta??? Jo för att det är tredje natten i rad som jag inte kunnat somna i tid. Och i natt somnade jag 5... Och självklart skulle jag upp kl. 7 för att jobba. Eller jag skulle laga spinakern som pappa gjorde sönder på en kappsegling. Jag är ju den ända som kan laga detta så jag fick dra på mig ansvaret att åka och lappa ihop det.

Men jag åkte inte idag... Jag var för trött efter bara 3 timmars sömn. Då kanske jag skulle ha sytt mig i fingret och det gör nog ont.

Imorgon ska jag jobba! Hoppas jag kan få sova lungt i natt.

(Jag letar efter kameran som jag hade på min födelsedag och dagen efter men jag har inte hittat den ännu)


Kommentarer
Postat av: ebba

det e också väldigt bra att väcka mig mitt i natten med sms :P xD

2010-09-02 @ 16:29:18
URL: http://ebbalovesfashion.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0