En bild säger mer än tusen ord

Men jag skriver lite iallafall. Idag så gick jag upp tidigt för jag skulle åka hem ifrån Frida som började skolan. Så jag fick ta en buss och sen tåg till Göteborg där jag fick sitta i 2 timmar innan jag kunde åka tillbaka till Kållered och köpa typ. Men det var en dum ide för de hade inte de tygerna jag ville ha. Så jag åkte hem.

Men jag tog lite bilder i min väntan:



Jag köpte en Kaffe latte och den söta killen i kassan ritade en smilies på min kaffemugg!



Jag fick en liten kompis att prata med medans jag satt och väntade på att klockan skulle slå 10.



Jag tycker Klaras hus ser ganska mysigt ut...







Så det blev en lite misslyckad dag men ganska skön ändå. Jag har spenderat halva dagen med att sitta på en pendel eller en buss...


Kommentarer
Postat av: frida

isbilden var cool!

2010-08-24 @ 14:03:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: frida

DUBBELSVAR: okej. tyckte det såg ut som is och trodde att det var typ ett sugrör där som gjorde det hela lite... isigare.. :D

2010-08-25 @ 18:06:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0