Min vecka i en kort text!

Denna veckan har varit ganska tråkig. Jag har mäst tittat på TV.

Igår klippte jag mej och jag blev väll sådär nöjd men jag behövde klippas. Problemet är att det är väldigt kort så håret ser ganska konstigt ovanligt kort ut. Men det är mjukt och inga trassel och det är skönt. 

Idag så fick jag gå till tandläkaren. Det var läskigt. Jag gillar inte att gå dit alls. Det är läskigt med folk som pillar en i munen. Men jag kom dit och träffade min nya tandläkare och han var jättesnäll och söt. Kanske kan man lära sig att gilla tanläkaren ändå...

Jag har emellanåt suttit och tecknat lite, eller jag har ritat lite designer. Och om ni undrar varför jag inte har ritat ögon och mun och näsa. Det är kläderna som är fokus och inte teckningen så ni får helt enkelt kolla på kläderna och inte så mycket på helheten.



 

Jag åker till Läsö idag så ni får se lite bilder därifrån när jag kommer hem eller när jag är där beroende på om jag hittar nätverk.


Kommentarer
Postat av: frida

nyckelhålsmärke-tröjan var cool!

2010-08-28 @ 21:03:06
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0