Snorkling... snorrkling?

Idag har varit en gympa dag!

På morgonen skulle vi springa och mäta puls och grejer självklart höll jag på att tappa byxorna och fick knyta om dom och hamnade efter. Vad gör jag då... Jo jag tar fel väg och springer fel håll i slingan! Men men  jag spran lika långt fast åt andra hållet...



Sedan var det dax för första lunchen på Nimbus resturangen. Och det var underbart gott! Längtar tills imorgon då vi får äta ute och titta mot havet igen. (Sofia såg så rolig ut på bilden så jag gjorde en smilies på hennes ansikte så hon intes skulle bli arg)

Lite lektioner och sen bar vi av till Hummerviken och spelade beachvolleyboll och snorklade.

 


Det var meningen att jag skulle segla med PrimeX men jag slutade kl 6 och det började då. Men jag fick det bra ändå för jag, Cindy, Emilia, Matilda och Linn åkte till Sofia och Frida och åt tacos och kladdkaka framför fångarna på fortet och time out. Mycket kul kväll!





Frida hackar köttet! Jag tittar på.



Cindy och Sofia var duktiga och tog disken.



Matilda och Emilia var duktiga på att baka kladdkaka. Ägg näsa!



En mycket trevlig dag tack ska ni ha tjejer och tacosen och kladdkakan var jättegod! Och jag fick vispa grädden med en elvisp. Det är unikt eftersom jag inte äger någon själv... Jag vet mobba mej. Men det funkar faktist att använda en visp och det är miljövänligare. Smart va???

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0