Lucia vaka på bio!

Frida fick tag på de bästa biljetterna (plusstolarna i mitten i salong 1) till lucia movie nigth. För er som inte vet så visar det 3 smygpremiärer och man sitter uppe hela natten och vakar in lucia.

Jag kom till Bergakungen en halvimme för tidigt för att det skulle passa in med färjan. Så jag fick vänta på Frida innan jag kunde gå in och ta glögg och pepparkaka.

Filmerna som visades var:







Jag tycker att den första filmen (Easy A) var bäst! Den var rolig och annorlunda. Värd att gå på bio på om ni inte vet vad ni ska se.

Nu är jag jättetrött och måste sova en stund innan jag ska plugga inför fysikprovet imorgon. God kväll!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0