"Hål i väggen"



Det blev inget ljud, märkte jag när jag lagt upp klippet. Men skit samma. Sätt på lite musik medan ni tittar så blir det nog superbrah!

Detta är helt enkelt vad vi i MBi 0912 gjort idag... Vi har klättrat i hål, för att vi inte haft någon lärare på nästan alla lektioner idag.

Dagens roliga:

Johanna: Passar du att krulla ditt hår?
Jag: Jag vet inte, har aldrig prövat.
Albin: Vad frågade du?
Johanna: Om hon passar i krulligt hår.
Albin: Jag tyckte du frågade om hon hade krulliga bröst...
Jag, Johanna och Cindy: HAHAHAHAHA!!!
 Sedan fick vi ett SCHHHH och Frida skulle redovisa.
Det var ju inte äns likt de Johanna sa! HAHA!

Cindy och jag åkte plastpåse i den svängda kyrkbacken hela dagen igår, och det är därför som jag inte har bloggat på ett tag...


Kommentarer
Postat av: Frida

man hör vad man vill höra:D

mpk09's motto

2010-02-06 @ 16:20:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0