Alvin och gänget 2 (svenskt tal) = kul för mej och Frida

Nu sitter jag hemma igen, efter en mycket trevlig helg hos Frida.

Men innan jag åkte hem så såg jag Frida och Ella på Alvin och gänget 2 med svenskt tal. Jag och Frida skratta åt saker som ingen annan skrattade åt!

Hemresan var tråkig! Eftersom min Ipod inte funkade (men jag fixade den när jag kom hem) så blev det en lååååång och tyst resa.
 Det var en som satt och sov mitt emot mej och när han vaknade så såg han vart han va och så svor han för sig själv, han skulle av vid Hede men var nu vid Liseberg. Hahahaha hallåååå skadeglädje!
 Bussen var tråkig och luktade blöt får...

När jag kom hem så blev jag välkommen av Singo. Han kom och nosade mej i skrevet (som vanligt) och sov vi mina fötter när vi åt middag som var någon köttbit och potatisgratäng.

Imorgon kommer veckans babe upp och han är någon som de flesta tycker är snygg! Kan ni gissa vem? (Inte du Frida för du vet!)


Kommentarer
Postat av: Frida

ääääääägd! han som åkte pendeln. hahahaha <3

2010-02-01 @ 20:35:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0