Bada bada bada!!!

Igår hoppade jag i vattnet, men med en överlevnadsdräkt såklart. Men vissa hoppade i utan också. Jag tittade på och tog kort och filmade (dessa kommer upp efter hela kursen). Det var ju is på vattnet så vi fick hoppa i och hacka sönder eller trucka sönder isen. Ibland var det stora isflak och dom kunde man stå på och så sjönk dom. Det var hur svårt som hälst att simma med dräkten eftersom den flöt och var en massa luft i + att min dräkt läckte och jag blev blöt under. Men det var superkul iallafall. På måndag så ska vi bada igen fast med en annan dräkt...

Idag kommer familjen Gustavsson hit och äter middag och tittar på huset. De kommer att bli mycket trevligt. Jag har inte städat mitt rum så bra (säg inget till mamma och pappa) men jag har iallafall bäddat sängen och plockat bort saker på golvet. Men vi är ju inte därute iallafall så det gör nog inte så mycket.

Jag kan bjuda på en bild av oss när vi badar, bara för att jag är så snäll...



Ni kan ju försöka hitta mej (klicka på bilden för att den ska bli stor)


Kommentarer
Postat av: Frida

om du nu tog bilden, hur kan du vara med på den?

jag tror du är den näst längst upp. om det inte är du, så skojade jag bara... :D



SV: Ja. Han jag skrev om har dött. Eller inte än, men han kommer inte att klara sig... ):

2010-01-23 @ 22:50:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0