Basic safety vecka!

Sähär ser mina dagar ut framöver:

Måndag (igår) - Första basic safety dagen, teori om brand.

Tisdag (idag) - Forts. teori om brand, testa rökdykarmask + syrebehållare och hjälm med komunikation

Onsdag - Teori om livräddning och första hjälpen + övningar till detta

Torsdag - Teori om livräddning och första hjälpen + övningar till detta igen

Fredag - Teori om överlevnad

Lördag - Björn, Rosmarie, Joakim och Nicklas Gustavsson kommer på middag.

Söndag - Avatar 3D med Cindy!

Måndag - BADA!!!! i överlevnadsdräkter och livflotte övningar mm.

Tisdag - Brandövningar som rökdyka, sitta i kontainer och släcka en explosion och massa andra farliga saker.

Onsdag - Samma som Tisdag... och slutligt brandtest med en rad med hinder (mer om de på onsdag nästa vecka)


Jag är mäst rädd för rökdykningen eftersom det är så mörkt inne i rummet då och kommer då antagligen att få panik och springa ut ur rummet fast man inte får de...

Här är lite bilder på hur det kommer att se ut men jag kommer att lägga in bilder på oss också:



NERVÖS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Läskigt!

2010-01-21 @ 18:57:45
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0