dialog dag med en gnutta kyckling

Idag har inte hänt så mycket. Jag ville åka till IKEA men det ville inte mina föräldar, fast vi ska åka dit imorgon! WOHO! I love IKEA!

Iallafall som det står som rubrik att jag ska ha en dialog här, och här kommer den:

Mamma: Olivia, nu har du ätit kyckling i 3 dagar!
Olivia: jag vet, men de är gott.
Mamma: Du börjar få lite fjun på din hud.
Jag: *kyckling ljud*
Alla: Hahahahaha!!!
Pappa: Jag såg att Singo tittade på dej och slickade sig runt munnen!
Alla (igen): HAHHAHAHAHAHA!!!!

Annas så hände det inte så mycket idag. Jag har tittat på Animal Planet (som vanligt) och självklart så går jag runt med pyamas och en tekopp i handen... Men men. Så går det när man inte orkar gör a något vettigt...

Snart är det Robinson och de ska jag titta på!


Kommentarer
Postat av: Frida

robinson! oh ja:D



haha, ännu en normal kommentar av mig. i know you like it

2010-01-17 @ 00:06:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0