En pekpinne genom halsen är ju alltid mysigt...

Jag har sett en massa skumma och läskiga och äckliga bilder på sår idag. Allt ifrån en pekpinne genom halsen till avskurna och krossade blodiga fingrar!
 Om ni någon gång ska gå Basic Safety kursen så varnar jag er för att det är mycket äckligt och påfrestande!


Idag har vi haft teori, lite teori och ännu mer teori och till och med mer teori än de! Jaoopp Du tänker rätt! TRÅKIGT! Men ärligt talat så lär jag mej en massa som jag inte äns har tänkte på. Jag vet nu tillexempel hur man ska livrädda någon, hur man ska aggera när det brinner, vad man ska göra om man ramlar i 0 gradit vatten för att på bästa möjliga sätt överleva. Och detta är saker som jag personligen tycker är JÄTTEVIKTIGT!

Idag kl. halv 7 så ska jag äntligen börja måla igen!!! Min syster kom hem igår och sa att hennes lärare hade målarkurser på Hönö. Och jag ringde direkt, och fick en plats idag. WOHO!!! Så om 2 timmar (tror jag om jag räknat rätt) så kommer jag att sitta med en pensel igen.

Jag tog bilder på de som badade idag men jag kan inte lägga in dom eftersom jag inte hittar sladden... Mycket synd. Men jag tänkte att i slutet på Basic Safety kursen så lägger jag in alla bilder jag tagit under de senaste dagarna. Låter de bra???
 Så med andra ord så blir de på onsdag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0