Frida is here!!!!!!!!!

Frida kom hit igår!

Så vi hämtade henne på hönöpinan och då hade hon med sej sin lilla väska. Fast denna gången var det en ny! En randig en! Mycket fin.

Vi sjön lite We Sing och spelade super mario Bros på Wii och hon var asigt bra! Jag dog hela tiden!

Sedan var det film i min lilla stuga och där tittade vi på torkel i Knipa!!!! Cp film dedär asså. Men vi fick oss ett gott skratt innan vi somnade vid 2 tiden.

Idag så vaknade vi av att farmor ringde på min mobil:

Jag: Hallå??!!
Farmor: HEEEJ! Väckte jag dej?
Jag: Ja...
Farmor: Oj förlåt! jag tänkte att du skulle vara vaken nu när klockan är halv 12...
Jag: men det är jag inte...
Farmor: Är du ensam hemma?
Jag: Vet inte...
Farmor: Hur är vädret då?
Jag: Vet inte...
Farmor: När gick ni och la er igår?
Jag: Vet inte...

Och så vidare...
Hon fick nog ut VÄLDIGT mycket av mej. Men så är det om man väcker en som just vaknat upp ur en underbar dröm!

Så jag ock Frida gick upp och tittade på TV. MTV och Z:a TV bla. Där man kunde skicka in sitt man så skulle man få reda på årets kärlek skulle heta. Alla namn var jätte konsiga! Och det var typ bara tjejer som skickade in.
 Frida duscha och jag tittade på svampbob. Och sedan spelade vi Mario Bros lite till. tills vi gick ut i kylan (-8) för att köpa choklad, det blev mer än det... Kakor, 2 godispåsar och keksstänger närmare bestämt. Så snart så ska vi gå ut och tjocka oss!

Har det bäst!!!  «---


Kommentarer
Postat av: Frida

bara för att ingen kommenterar:

Jag är bäst på TV spel :D

HAHAHA, den lille reklam grejen på din sida är just nu om super mario bros wii. hahah x)

skumt

2010-01-06 @ 20:20:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahaha <3 bra där embla med din farmor !

2010-01-07 @ 19:39:28
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0