Inte bloggat på 2 dagar!

Hej hooopppp!!!

Har nyss haft prov i biologi! Det var ganska svårt. Vi fick även tillbaka resultaten på fickduggan jag fick 13 av 16 så jag är ganska nöjd...

Anledningen till att ja inte har bloggat på länge är för att jag inte haft någon sladd till datorn och den har inga batterier kvar och för att jag inte orkat och för att jag haft plugg och varit trött. Där har ni alla mina anledningar men förlåt! Jag ska vara mer noga.

Jag fick reda på att på Gunilla (båten) så kommer jag bara att ha internet när jag är i hamnarna så jag uppdaterar då! Jag fick även veta vem jag skulle sova med och vilken vakt jag var med i:

Hytt och vakt: Sofia, Frida och Felicia (i FST)
Vakt: samma som hytt och Cindy, Josefin, Albin, Anna och många fler som jag inte orkar skriva just nu...

Det blir super bra och jag lääääängtar tills vi ska åka! 

Nu ska jag sluta blogga för jag har snart lektion... SES!!! 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0