Jag lever med en Team Jacob familj!!!

Idag var våran underbara familj och tittade på New moon, eftersom Olivia nu fick se den och jag ville att hon skulle se den första gången med mej + att jag tvingade mamma och pappa att komma med också. Så nu satt jag där och mamma frågar hur många gånger jag sett denna filmen, jag svarar att detta skulle bli min 6:e. Och då skrek de rakt ut i salongen. SJÄTTE!!!???  Du är GALEN!
 Var det en liiite pinsam reaktion eller vadå?

Ialafall mamma och Olivia har bestämt sig för att vara med i Team Jacob utav flera olika anledningar:

- för att han är snyggare.
- för att han är inte velig
- för att vara emot mej
- för att han är snabbare
- för att han är coolare
- och för att han är varg

Pappa valde Team Jessica för att hon var snyggast i filmen...

Så nu lever jag med en massa personer som tycker bätte som Jacob när jag själv är helt emot honom! Och det är bara för att jag läst böckerna, det har ju inte min familj. Och jag personligen tycker mer och mer illa om honom efter varje bok som kommer...

Iallafall. Idag så har jag åtmindstånde sovit ordentligt och imorgon börjar skolan igen! Jag vet inte vad jag tycker om de... Det ska bli både kul och jobbigt. Och jag fattar inte hur vi ska kunna göra Basic Safty när det är i s på vattnet...

Jag har målat idag också. Ni får se dom senare eftersom jag inte orkar dra fram kameran och lägga in dom i pappas dator för mon dator är ute i mitt rum. Så ni får nöja er med denna bild:



Den är lite kuslig tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jacob är ju snyggare än Edward.

Och han är rolig, det är inte Ed.

Att vara rolig ÄR ETT KRAV. För min egen del i och för sig.

Men jag tycker att Bella ska vara med Edward, eller jag bryr mig inte riktigt. Eller jo. Jacob ska vara med Nessie. (Hahahaha. Jag vet att du hatar det. Men jag tycker det är fint)

Oj vad långt det blev. :D

2010-01-11 @ 18:05:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Lyssna inte på frida..



Jag är team Robert Pattinson :D

http://community.livejournal.com/lion_lamb/6214458.html#cutid1

2010-01-21 @ 19:00:30
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0