@#"* schema!!!

Asså du flippar jag ur!!!

Jag skulle ha ett jätte härligt schema efter lovet på måndagar! Men nu har de andrat så jag får SÄMRE än förut! Nu slutar jag ju 17:00 på måndagar istället för 12:20!!! VARFÖR ska de hålla på att ändra hela tiden!!!
+ att jag får en lång håltimma efter maten på måndagar för att spanska eleverna ska ha spanska! NEE!!! Nu vill jag klaga på han som gör schemat i skolan!
Det nya året startar INTE bra!!!

Och inte nog med de!? Så dampade bloggen igår kväll också! Ja du ser bara var konstig den ser ut!

Den helt plötsligt började byta bakgrund varenda gång jag gick in på sidan UTAN att jag gjorde något! Så jag fick logga in och då var j allt förstört så jag fick byta bakgrund till den som jag har nu. COh den är ju inte så fin men de var den första dugliga som jag hittade på kort varsel.

Nu ska jag lugna ner mej och sätta mej och måla lite grann.

Här är några bilder på fyrverkerierna igår:



Jag kan ju börja med alla nödraketer som sköts här på Öckerö! Himlen var röd av dom!



En nödraket landade på våran tomt. En meter ifrån studsmattan! Det började nästan att brinna i den!!!




Hoppas ni får ett bra år!! Jag själv har mycket att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0