skola på lovet är ju alltid kul

Jaoopp du läser rätt! Jag har varit på skola idag. Men inte vilken skola som helst!!! På inför-övningskör-skola med mamma och pappa.

Så jag gick upp kl. halv 2 och kollade busstider till Göteborg. Och såg att den skulle gå om en och en halv timme. Så det blev frukost som bestod av 2 mackor. Och sedan bar det iväg till Ölskrokstorget för att möta pappa på hanns jobb. Senare kom mamma och vi gick vidare till körskolebyggnaden, med magen full av kakor som jag nyligen snodde på pappas jobb. Hehe!

Självklart var familjen Nilsson tidiga! En halvtimme för att vara exakt. Så mamma och pappa tog lite kaffe och så satte vi oss och väntade på de andra.

När de kom så började lektionen med att hon stod och pratade om sig själv i en timme! Då höll jag på att somna. Men det blev kul när jag skulle kritisera mamma och pappas körning och sedan skulle de avgöra själva hur de körde.

Nu är jag jätte hungrig!!! eftersom jag bara åt 2 mackor vid 2 tiden! Så min mage känns konstig, den är inte van vid att gå hungrig. Men pappa gjorde pizza mackor till mej och dom ska jag snart äta. Sedan är det raka vägen ut till mitt rum för att se på några avsnitt av True Blood.

Lite roliga skyltar jag hittat på nätet: 



Hahahahahah!!!! NJUT!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0