Yoga och vimsiga lärare

Igår började jag, Cindy, mamma och Cindys mamma på yoga på Fotö. Vi fick göra en massa jobbiga övningar, jag trodde verkligen inte att det skulle vara SÅ ansträngande. Men det var mycket roligt så jag ska gå varje måndag halv 7.

Först fick vi sitta i skräddarstälning med händer na på knät (handflatorna skulle vara böjda uppåt) och detta skulle vi slappna av av. Sedan skulle vi stäcka ut ryggen och sen skulle vi göra en massa jobbiga benövningar som var hur jobbiga som hälst!!! Och sedan var det dax för stolen 3gr i 30s.

Efter de blev det vila igen och sen var det slut...

Man kände sig mycket duktig eftersåt och lång. Eftersom man stäckt på hela kroppen.

Idag så fick vi reda på att vi skulle få sovmorgon imorgon men nejdå! Den togs snabbt bort bara för att plåga oss! Så imorgon måste jag nu börja 8:20 och första lektionen så ska vi få reda på vilka vakter och vem vi ska sova med i hytterna. Ska bli mycket spännande.

Jag vill bara säga en sak här på bloggen och det är att vissa killar är dumma i huvet!!! Hur kan de vara så elaka!!! Så nu har jag sagt de.

Nu ska jag äta och titta på TV eller plugga vet inte riktigt vad ännu men jag tror att det kommer att bli TV...


Kommentarer
Postat av: duvetvem

Från ingenstans så kom jag på vilken veckans babe du BARA MÅSTE BLOGGA OM!!!! OKI!? x) påminn mig det oki, för din kk har inte så bra minne ;)<3

2010-01-14 @ 20:49:31

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0