Veckans Babe v.26

Jag vet jag vet! Jag är SEG! Men så går det när man precis har kommit hem ifrån en resa utan sovmorgon i 2 månader...

Men bättre sent än aldrig så här kommer en riktig heting till er alla läsare som fortfarande orkar läsa min knasiga blogg:

DANIEL RADCLIFFE!!!

Kort fakta:

Namn: Daniel Jacob Radcliffe
Ålder: 20 (23 juli 1989)
Född: London i England
Känd som: Ja vem känner inte till den heta men ändå töntiga Harry Potter som spelas av Daniel. Han var även med i December boys som hade premiär 2007. Hans första film var The Tailor of Panama där han spelar Mark Pendel
Kommande: Självklart har han ju den sista Harry Potter filmen premiär snart och den är han ju med i som Harry Potter. Men killen ska vara med i 2 nya filmer. The journey is the destination och All Quiet on the western Front. Dessa filmer har premiär efter att Harry Potter filmerna har släpts.  
Kul fakta: Han har en röst med i The Simpsons som Edmund i ett avsnitt. Han älskar punk-rock musik ochär stolt halvjude.

Daniel Radcliffe by Daniel Radcliffe.

Daniel Radcliffe

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0