Vill ha landgångsförbud!

Nu är jag snart hemma. Jag vill inte hem men jag har inget val... Fast jag vill hem ändå för jag vill ge alla presenter!

Nu ligger jag i Bergen och sitter förvånadsvärt på Burger King där det är nätverk! Nice!
 Så jag kan nu blogga upp lite bilder för jag förstår som så att ni tycker det är lite kul. Det skulle jag också tycka. Så jag ska inte tjata mera strunt och lägga upp fina bilder istället! Här kommer dom!



Sofia, Frida och Cindy ligger och latar sig i hagen i Scalloway!



Frida, Sofia och Cindy med Gunilla i bakgrunden i Ålesund i Norge! Övergången var en mardröm! Det blåste över 21 m/s och var meter höga vågor! Halva besättningen var sjösjuka och spydde. Nytt smeknamn på Midskepps vakten, Spyskepps, för det var bara 3 personer i vakten som inte spydde! Haha!



Midsommarfirande den 19 juni i Geirangerfjorden! Det var fint trots att det var tråkigt väder. Cindy och några galningar badade med kläderna på! Det såg jättekallt ut! Men det är ju Cindy så man får stå ut med sånt...
 Iallafall så var det ett mycket trevligt midsommarfirande. Vi fick god mat och dansade runt masten med kransar.



Jag och Cindy i Bergen! Ett mycket fint ställe.



Cindy tar kort på några snygga killar som gjorde volter och sånt. Jag vet inte vad det heter men de var roligt och dregglande att se på! Vi satt på en gräsplätt och tittade på de tröjlösa killarna. Snygga magar och ryggar var det också! Haha!

Så nu har ni fått lite mer bilder. Jag hoppas ni har det bra! För snart kommer jag hem! 6 dagar kvar! jag änländer till Öckerö kl. 10:00 så ni får gärna hälsa mej välkommen. Ni behöver inte komma vid den tiden, ni kan komma när ni vill. Men det skulle vara roligt om ni kom och hälsade mej välkommen med en kram!

Ses när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Janette

Hej Snäckan!!



Jösses va tiden har gått fort...du är ju redan hemma imorgon!!! Det ska bli jättekul att höra hur du har haft det...kan tänka mig att det har hänt en hel del...Cindy följer sitt mönster & badar med kläder (och strumpor)förmodar jag....hon är ju tokigt galen...;o)



Ha det så bra dom sista timmarna på Gunilla så ses vi!!



Stora Kramisar NättanPlättan!!



2010-06-28 @ 13:56:36
Postat av: Momma Hanne

Välkommen hem Embelina Krusmynta Prussiluska Nilssondottir af Öckerö

2010-06-28 @ 21:09:17

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0