veckans babe v. 24

Hej Frida här. Jag har inte skrivit om veckans babe än, och det är redan söndag! Fy skäms.
Denna veckan är det iallafall en snubbe som jag tycker om. Enjoy.

GARY OLDMAN!!!

Kort fakta:

Namn: Gary Oldman
Ålder: 52 (21 Mars 1958)
Född: London, England (Men bor nu i USA)
Känd som: Ni känner nog igen honom när jag säger att han spelar Sirius Black i Harry Potter filmerna. Han har varit med i massor av filmer. T.ex. Batman Begins, Hannibal, Dracula, Planet 51 m.m. Ni kan se mer här.
Kommande: Han ska vara med i Harry Potter & the Deathly Hallows, del II som kommer 2011. Han har en röst i Kung Fu Panda två som också kommer ut 2011. Två till filmer kommer ut det året som han är med i. De filmerna är National Treasure 3 och The Girl with the Red Riding Hood.
Kul fakta: Han har vunnit 11 priser för sitt skådespeleri genom åren. Han har tre barn och har varit gift fyra gånger.



Gary Oldman ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0