Dåliga skämt och årets första grillning

Idag blev det god mat! GRILLAT!!!



I matbordet:

Pappa: Dåliga skämt är inte sämst...
Jag: HAHAHA!!!
Mamma: Va??? Vadå? Jag fattar inte?
Jag och Pappa: HAHAHAHAHAHAHA!!!!


Olle hittade en mussla på stranden innan idag.

Jag: Jag tror det är en europeisk mussla...
Mamma: Du kan ju fråga om den har ett pass!
Jag och pappa: HAHAHAHAHA!!!
Mamma: HAHA den fattar jag...
Jag och pappa: HAHAHAHAHAHAHA!!!

Vidare diskussion om pass:

Jag: Varför har man pass egentligen?
Pappa: Det har med... vänta detta kommer att bli kul!
Jag och mamma: HAHA! Okej!
Pappa: Det har dethär med schengen...
Jag: HAHA! Nu tappar du poängen!
Mamma: HAHAHAHAHA!!! Det var mycket roligare!

Vi kom vidare in på fiskare:

Pappa: Du kan gifta dej med en rik fiskare.
Jag: Va? är fiskare rika?
Pappa: Ja de har jätte mycket pengar!
Jag: Då blir jag Öckeröfru iställer för Hollywoodfru...
Pappa: Ja då kan du sitta och måla hela dagarna!
Mamma: JAG HAR MÅLAT IDAG!!!



Mamma ser ut som en öckeröfru!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0