Embla i Underlandet/underlivet

Denna helgen har varit mycket kul! Jag har träffat Justin Chon (som är veckans babe) och då fick jag en autograf, blev fotograferad och fick en kram av honom. Han luktade jätte gott!!! Jag och Cindy och Emma skulle lura Frida
 



Här är en film på när vi fick en kram av Justin, filmad av oss men upplagd av Emma. 

Frida visste inte om att Cindy skulle med så jag skulle säga till Frida att jag kände mej förföljd och så helt plötsligt skulle Cindy springa förbi och sno min mössa. Då skulle vi se vad Frida skulle göra. Vi hoppades på att hon skulle springa efter och slå ner Cindy eller nåt. MEN det blev total fail! Hon bara stod där och efter en stund så kom hon sakta gående emot oss och jag och Cindy bara skrattade. Frida blev mäst irriterad över att Emma inte hade sagt något. HAHA FAIL!

Idag så jag på Alice i Underlandet! Eftersom jag är ett Tim Burton fan så hade jag mycket stora förväntningar, och den var SUPERBRAH!!! Jag älskar den!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha. Jag kopplade inte det med han som förföljde dig och när din mössa blev stulen... vafan xD

2010-03-07 @ 20:44:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är jättebildkåt!



hahaha det va liiite kul att lura frida :D

2010-03-07 @ 21:23:44
URL: http://grannis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0