Veckans Babe V. 13

Denna veckan blir det en mycket trevlig (tror jag) snubbe:

PETER FACINELLI!!!


Kort fakta:


Namn:
Peter Facinelli

Ålder: 36 (26 november 1973)

Född: Queens, New york i USA.

Känd som: Spelar Carlisle Cullen i Twilight saga, Dr. Fitch Cooper i Nurse Jackie, Jimmy i Six feet under och en massa massa mer. Men dessa är de jag känner igen. du får gå in här om du vill veta mer.
Kommande: Eclipse och Breaking Dawn där han spelar Carlisle Cullen.
Kul fakta: Han har en dotter som heter Bella och är lika gammal som min syster (12). Han är halv italienare.



Peter Facinelli ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

han har tre döttrar! o:

2010-03-29 @ 21:54:14
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0