veckans babe V.11

Denna veckans babe blir:

LOGAN LERMAN!!!

 

Kort Fakta:

Namn: Logan Wade Lerman

Ålder: 18 (19 januari 1992)

Född: Baverly Hills i USA

Känd som: Spelar Percy Jackson i Percy Jackson & the olympians, Robin Srarrow (sonen) i Number 23, Roy Eberhrdt i Hoot, George Hamilton i My one and only, simon Silverton i Gamer och Bobby McCallister i Jack and Bobby.

Kommande: Inget för tillfället.

Kul fakta: Han har tidigare haft en kanal på Youtube som han delade med kompisen Dean Collins och dessa två har även haft ett band ihop.



Logan Lerman ♥


Kommentarer
Postat av: frida

han är så SNYYYYYYYYYYYGG!!! :D:D:D

2010-03-15 @ 13:55:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: ebba

Tack tack ! :D

Jag älskar din blogg! Gud vad snällt ! tack !

Jag älskar din veckans babe och allt du kan om Twilight, du måste lära mig det jag inte vet!



Ha det bra <3

2010-03-15 @ 17:31:45
URL: http://ebbalovesfashion.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0